ИнтервьюУкраїнська на 100%: як працює Traffic Squad та чому в неї немає...

Українська на 100%: як працює Traffic Squad та чому в неї немає конкурентів на ринку гембли

Содержание:

Вернуться назад

Traffic Squad — топова українська медіабаїнгова компанія, одна з найбільших у Європі. Вона існує на ринку близько 5 років, за цей час зібрала пул із понад 400 партнерів. Traffic Squad  працює на більше ніж 150 гео. Affhub записав подкаст із ключовими особами TS: Віталієм (CEO),  Артемом (COO) та Мішею (CRO).  Поговорили про причини переходу з вертикалі МФО у гемблу та про те чому Traffic Squad не визнає конкуренції. 

Про те чому арбітраж не є кнопкою з баблом, про різницю між «командою» та «компанією» та про те скільки часу потрібно, аби розробити власну CRM. Подробиці — читайте в нашому інтерв’ю.

Віталій, CEO Traffic Squad

Наш баєр не повинен шукати офери, платіжки або акаунти. Наш баєр повинен робити роботу баєра.

Українська на 100%: як працює Traffic Squad та чому в неї немає конкурентів на ринку гембли

– Що таке Traffic Squad?

Traffic Squad (далі просто TS)  — це велика медіабаїнгова компанія, яка, на мою думку, є лідером ринку. А ще вона на 100% українська. І це більше, ніж просто команда: на певному етапі ми переросли таких собі «пацанів з гаража»: тепер в нас є багато відділів, які комунікують між собою, є чітко вибудовані бізнес-процеси. Зараз ми можемо сказати, що ми — велика компанія, можливо навіть IT-компанія.

– А в чому різниця між «командою» та «компанією»?

В побудові бізнесу: команда — це, на мою думку, коли пацани намутили якусь темку, рубанили бабосика і розійшлися. А от компанія — це як раз про побудову бізнес-процесів і всі ці речі.

– Якою є структура вашої компанії?

Наші основні департаменти  — це фінанси, HR, розробка мобільних додатків, розробка CRM, дизайн  креативів. Також маємо фармдепартамент для роботи з рекламними сітками. Ми абстрагуємось від ринку і все робимо самі — додатки, акаунти, креативи тощо. Це допомагає нам збільшувати маржу.

Арбітраж — це ніхрена не кнопка бабло. Тут потрібно до біса багато працювати.

– З якою вертикаллю працює ваш відділ медіабаїнгу?

Хоча ми починали з МФО (мікрофінансові офери), наразі ми працюємо тільки з iGaming. Чому так? Ще на початку існування TS ми з Артемом (COO, Chief Operating Officer) підбили цифри та зрозуміли, що в гемблі можливостей більше. Вертикаль МФО та Україна як одне гео? Ні, цього для нас замало. 

– Як в такій структурі почувають себе баєри?

Наш баєр не повинен шукати офери, платіжки або акаунти. Наш баєр повинен робити роботу баєра. Ми можемо дати йому все, окрім мізків.

– Хто є вашим конкурентом на ринку? Як ви взагалі ставитесь до конкуренції?

Ніяк. Конкуренція — це для несформованих особистостей, ми давно це переросли.

– Що буде із TS через 3 роки?

В нас є кілька незакритих сорсів, над якими ми зараз працюємо. Наша ціль — давати нашим клієнтам 360 діджитал маркетинг. Тобто в ідеалі це має бути хаб, в якому клієнт може отримувати все.

– Арбітраж — це кнопка бабло?

Х*р там. Як і всюди, тут потрібно до біса багато працювати.

Міша, CRO Traffic Squad

Баєрам важливо отримувати від нас фідбек, важливо бачити, що ми в них віримо

Українська на 100%: як працює Traffic Squad та чому в неї немає конкурентів на ринку гембли

– Скільки баєрів працює у TS?

Баєри складають понад 50% штату компанії.

– Скільки з них топові?

Близько 20% в нас виходять в топи щомісяця.

– Як швидко у TS можна дорости до топового баєра?

Можна за рік, але це вдається не кожному. Є кейси, коли людина виривалась в топ за місяць. Для цього потрібно багато працювати руками та головою.

Читать также:
«Кто первым найдет способ — заработает очень много»: как лить на гемблинг прилки в 2024, что там с ASO и куда уходить из Google Play

– Як ви відбираєте баєрів для роботи у компанії?

Ми не працюємо з новачками. Ми можемо собі дозволити працювати тільки з баєрами, які мають пів року або рік досвіду. Вони мають знати про арбітраж не з Тік Току, вони повинні щось витратити та заробити та знати чим є арбітраж насправді.

– А як відбувається процес підбору баєра?

В нас є кілька етапів співбесіди. Але особисто я як CRO звертаю більше уваги на софт скілз. Потім — на скіли заливу трафіка. Ну і на сам кінець я маю повірити в людину, вона повинна себе продати.

– Чим ви приваблюєте топових баєрів?

По-перше, розвиненою інфраструктурою компанії. По-друге, можливістю для розвитку та заробітку. Принаймні такий фідбек дає більшість людей, що у нас працюють. Також ми даємо цілу низку бенефітів: компенсація за спорт, безоплатні смаколики, уроки англійської, персональне навчання. Останнім частіше за все користуються дизайнери та фінансисти, аби проапгрейдити себе. 

– Хантите баєрів?

Поодинокі випадки є, але загалом ні.

– Баєр довго мінусує. Що ви робите?

Я дуже не люблю прощатись із класними чуваками, але це бізнес, це гроші. Якщо баєр мінусить, то у нас є кілька варіантів. Якщо раніше людина показувала хороший результат, то можемо відправити її у відпустку, зазвичай це допомагає. Якщо це новачок, то ми або прощаємось, або відправляємо помічником до топа на кілька місяців. Новачок підтягує скіли і може отримати другий шанс.

– Як працюєте з вигораннями?

В першу чергу людина сама має зрозуміти, що вона вигоріла. Ну і насправді баєрам важливо отримувати від нас фідбек та підтримку, щоб вони розуміли, що ми їх «хочемо».

Наша стратегія полягає у тому, аби знайти де працювати та стати там топом

– З якими джерелами трафіку ви працюєте?

В першу чергу з Фейсбуком. Ми добре його масштабували та плануємо продовжувати це робити і надалі. Потім Google, TS має окрему команду для цього сорсу. Наша стратегія полягає у тому, аби знайти де працювати та стати там топом.

– Ви багато працюєте. А як ви відпочиваєте?

На відпочинок ми витрачаємо багато часу, бо арбітраж — це історія 24/7. Іноді прокидаєшся посеред ночі і контролюєш процес, якщо щось несеться. Щодо відпочинку, то, по-перше, у нас є міні-активності в офісі: конкурси та інший фан. Є тімбілдінг, де кожна команда проводить свої активності. Здебільшого це спорт, картинг, мотоцикли тощо. Ну і загальні корпоративи: в нас є офігенна івент-менеджерка, яка їх організовує. Частіше за все це відпочинок за містом. 

– Я в курсі що таке CRO, але все ж таки…чим ти займаєшся в TS?

Моя зона відповідальності — це весь медіабаїнг, всі його команди. Тобто наша афіліатка, акаунти та фарм-відділ, креативи. CRO це щось на кшталт комерційного директора, я відповідаю за профіт та ревенью. Віталік своєю чергою — це людина стратегії. 

Артем, COO Traffic Squad

Українська на 100%: як працює Traffic Squad та чому в неї немає конкурентів на ринку гембли

– Які процеси було складніше за все налаштувати у TS?

Мабуть, визначити обов’язки медіабаєра. Коли ми були «командою», а не компанією, наші баєри займались всім — від підготовки аків до закриття карток. Розподіл обов’язків зайняв в нас доволі багато часу.

– Чому вирішили самостійно розробляти прілки?

Тому що у нашій вертикалі, iGaming, через них проходить увесь трафік. Ми маємо бути на 100% впевнені у прілках, які ми юзаємо. І це працює: отримуючи фідбек від рекламодавця, ми знаємо що фіксити та як.

– Скільки часу ви витратили на розробку прілок?

Дивись, ми змінили три команди розробників. Увесь процес був болісним в перш за все фінансово, але в підсумку виявилось, що воно того варте: зараз ми навіть даємо прілки в оренду, отримуємо хороший фідбек. Через наші додатки ллється якісний трафік, система прозора. Коли все ок з Google Play, то ми можемо давати в оренду до 10 прілок. Але бувають і важки часи, коли в нас взагалі нема що давати в оренду. Таке теж трапляється.

– Чи важко було побудувати власну CRM?

Наразі ми переживаємо другу її  ітерацію, CRM 2.0. І тут теж довелося змінювати команду в процесі, міняти концепцію: в якийсь момент ми зрозуміли, що можна зібрати всі напрацювання в один продукт, який автоматизує більшість рутинної роботи компанії. Згідно із беклогами, повноцінна розробка може зайняти кілька років. Але ми маємо пріоретизація, тому будемо автоматизувати по максимуму.

– Що дає ваша CRMка?

Прозорість відносин між баєром та компанією: баєр заздалегідь бачить на який заробіток він може розраховувати.

– Як ви підтримували команду після початку повномасштабного вторгнення?

Ми допомагали нашій команді вижити, давали аванси. Наші співробітники могли звернутися до нас, якщо була потрібна допомога їхнім друзям або родичам. Ми також допомагали військовим. Робили це точково, там, де це було найбільш необхідно. Наші HR допомагали з пошуком житла. Зараз ми придумуємо якісь нестандартні методи збору коштів — до прикладу, проводимо аукціони, розіграші, подвоюємо зібрані кошти тощо.

У відеоверсії цього інтерв’ю хлопці також розповіли про історію виникнення компанії: як вони зустрілися, як набирали баєрів та розробників, якими були перші результати. Також поділилися спогадами про першу структуру команди — шлях від творчого хаосу до першого масштабування.

Ну і звісно розказали про перші труднощі та шишки, набиті до того, як стати однією з найбільших медабаїнгових компаній у Європі. Переходьте за посиланням, не забувайте ставити лайк та дзвіночок. З вас підписка, з нас — якісний контент!

Генеральний спонсор подкасту – Slots City Partners

Slots City Partners – це новий рівень взаємодії з партнерами. Наші партнери заробляють на 20% більше за рахунок динамічної ставки та індивідуального підходу до кожного.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь

ЭКСКЛЮЗИВНЫЙ КОНТЕНТ

НОВОЕ НА САЙТЕ

Похожие контент